Sfeerbeelden

Hallo!

Ik heb deze week wat foto’s genomen van het straatbeeld en andere opvallende zaken. Het leek me wel leuk om dit keer geen lang verhaal te vertellen, maar alleen wat plaatjes met onderschrift te plaatsen!

In de bus: bevroren ramen!

IJshockey op de Fontanka, een van de mooie grachten in Petersburg

Schaatsen is bij de Russen niet echt populair, sleeen des te meer! Dit is in het Taurispark, vlakbij het NIP

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Russen hebben genoeg van de corruptie tijdens de verkiezingen, is de boodschap van deze poster. Tussen alle propaganda posters voor de aanstaande presicdentsverkiezingen (4 maart) een welkome afwisseling!

 
Over berdieninrusland

Omdat ik voor een semester in St. Petersburg woon en werk, heb ik een blog aangemaakt. Ik schrijf hier over mijn dagelijkse leven, bijzonderheden en plaats foto's.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Sfeerbeelden

  1. Marlies zegt:

    Ah wat mooi. Een vergelijkbare foto van sleeende kinderen (hoeveel ‘e’s?) heb ik gemaakt in Central Park in NY. Universeel…

Geef een reactie

