Tenslotte: nieuwe winterjas

Tenslotte nog twee foto's van mezelf in m'n nieuwe winterjas. De Nederlandse bleek toch niet zo bestand tegen -20 graden. Voor diegene die het opvalt; ik geloof inderdaad dat er een echt stukje bont op zit en ja, ik vind het ook verschrikkelijk! Toch vind ik het wel geaccepteerd bij deze temperaturen en kan de muts eraf als ik deze in Nederland wil dragen (om wellicht te voorkomen dat ik rotte eieren naar mijn hoofd krijg van dierenactivisten!). De foto is trouwens genomen op het alleraardigste kantoortje op het NIP, dat ik deel met Aai

 

Zo lijk ik het Kenny uit South park. Hopelijk loopt het met mij beter af!

Over berdieninrusland

Omdat ik voor een semester in St. Petersburg woon en werk, heb ik een blog aangemaakt. Ik schrijf hier over mijn dagelijkse leven, bijzonderheden en plaats foto's.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Tenslotte: nieuwe winterjas

  1. Ulla zegt:

    Stoere jas, Berdien! Daar kom je de winter zeker goed mee door. Groeten uit Bayreuth, waar het ook heel koud is, Ulla

  2. Yta zegt:

    Hee Berdien!

    Leuk, al je berichtjes bij de foto’s! En ik vind je jas heel mooi (dat bont vergeven we je.. jij kan er ook niks aan doen dat dat daar heel normaal is) en vast lekker warm! Hoe koud is het daar nu?
    Hier dooit het sinds vandaag weer. Afgelopen weekend heb ik heelrijk geschaatst (net als de rest van NEderland). Vrijdag hebben we met de hele school geschaatst naar Appingedam, super leuk! Zaterdag heb ik een mooie tocht gemaakt in de Weerribben en gister heb ik een stukje van de Elfstedentocht geschaatst (Leeuwarden-Sneek), heel gaaf dus! Wel goed dat het nu weer dooit, dan kom ik weer aan andere dingen dan schaatsen toe!

    Ik lees je berichtjes met plezier, leuk om zo wat van je leven daar mee te krijgen! En fijn om te horen dat het ghoed met je gaat! Veel succes met het regelen van je visum, wat een gedoe!!

    Tot snel! Liefs

  3. Marlies zegt:

    Wauwie…

Geef een reactie

